E-bog: 10 trin til en succesfuld content marketing strategi

Lotte Lauridsen

Alt for mange virksomheder kæmper med at få styr på deres content marketing strategi. Det konkluderer vores brancherapport, Content Marketing i Danmark, år efter år. Enormt mange mangler en strategi, og størstedelen af dem, der har en strategi, har ikke nedskrevet den. Det er på trods af, at en nedskrevet strategi er blandt de allervigtigste faktorer for succes med content marketing.

En content marketing strategi rummer alt det, du har brug for at nå – og endda overgå – dine marketing mål. Hvad end det er positionering, leadgenerering, konvertering, salg eller kundeloyalitet.

I denne e-bog får du viden om, hvordan du bedst kommer i gang med at udarbejde en succesfuld content marketing strategi. Vi hjælper dig med at få et overblik over din marketingindsats, og vi giver dig svar på, hvor og hvordan du skal bruge dine ressourcer bedst muligt.

E-bogen indeholder 10 gennemarbejdede trin, som du kan følge for at udarbejde en succesfuld content marketing strategi.

10trin_CTA

Du kommer blandt andet til at lære, hvordan du:

  • Laver en konkret og brugbar afsender-, målgruppe- og konkurrentanalyse
  • Finder dit content sweet spot og dermed den bedste position for dit brand
  • Arbejder med SEO på strategisk vis
  • Arbejder med distribution og data for at tiltrække din målgruppe bedst muligt

God fornøjelse. 

Download e-bogen

Få tips og tricks til digital marketing i vores nyhedsbrev

Måske vil du også læse

disse indlæg om Content marketing

Der er ingen kommentarer endnu.

Vær den første til at kommentere.