Det kan være svært at omfavne alle ens medlemmer og målgrupper samtidigt med at underholde de fleste bag TV'et, men denne video viser dig, at det kan man sagtens.
Se videoen →Volkswagen nye Multivan bliver formidlet i et format, som både inspirerer, engagerer og oplyser. Se, hvordan en produktlancering også kan formidles.
Se videoen →Se, hvordan DFDS nu rammer deres todelte B2B-målgruppe for Business Cruise i en samlet content-løsning med både kokke, konferencer og højt serviceniveau.
Se videoerne →Efter corona-nedlukning havde Society of Lifestyle brug for at reklamere over for kunderne og læserne, at deres showroom nu var åbent for besøg igen.
Se videoen →Når man lancerer et nyt brand, har man brug for stærkt video-indhold til at formidle identiteten. Denne video er ingen undtagelse.
Se videoen →Klassisk storytelling behøver ikke at være kedeligt. Oplev, hvordan Nicolas Vahés produkter bliver framet i sød musik på et picnictæppe en varm sensommerdag.
Se videoen →Et TVC-koncept, der bærer Santanders kampagnestrategi og rammer deres tone of voice med glimt i øjet.
Se videoen →Quooker-vandhanes teknikker, funktioner og muligheder bliver nu formidlet via 10 forskellige guidende produktvideoer til kunderne med det charmerende Edlund-smil.
Se videoerne →Hvordan inspirerer man ledere til at fremtidssikre deres virksomheder gennem kreditforsikring, der dækker økonomiske tab, hvis kunderne ikke betaler? Det har Allianz Trade svaret på.
Se videoen →En papegøjegyser og en thriller om fuglefrø blev taget i brug for at reklamere for Nets' produkt DIBS. DIBS havde brug for øget opmærksomhed, og det skal vi lige love for, at det fik.
Se videoerne→Når man opererer på flere markeder, er det vigtigt med simpelt, effektivt og skalertbart indhold. Disse FAQ-videoer viser dig, hvordan det kan se ud.
Se videoerne →Forskellige videoformater kan og skal noget forskelligt, men de skal stadig hænge sammen. Se, hvordan Form Plus har fået deres identitet, produkt og kunder til at hænge sammen i en rød tråd.
Se videoerne →House Doctor har nu en hel palette af brandvideoer, som både fungerer samlet og hver for sig. De udfolder sig i hjemmet, som vi både lever i og udlever på bedste House Doctor manér.
Se videoerne →»Vi har tidligere brugt enormt mange ressourcer på at få det hele til at hænge sammen, og det har været så lækkert at kunne lægge opgaven ud til nogen, som bare har styr på det.,« siger Line Jarl Holm, Nordic Content Manager hos DIBS.
Læs casen →»Helt fra begyndelsen har Brand Movers haft en god fornemmelse af, hvem vi er som virksomhed, og hvor vi gerne vil hen. Selvom vi er en enorm og kompleks forretning, havde de tidligt en ide om, hvad vores strategi og løsning skulle være,« siger Trine Ewers Communication Lead hos Santander Consumer Bank.
Læs casen →»Vi savnede at have en samlet plan, som kunne spille enkeltdelene stærkere. Brand Movers kom med den holistiske tilgang,« siger Jan Magdal Poulsen, Group Marketing Director i ege Group.
Læs