placeholder_200x200

Vores Content Marketing Roadmap er kort fortal din genvej til hurtig succes

Roadmappet er designet til at hjælpe din virksomhed med at få overblik over, hvad det kræver at nå jeres mål med content marketing.

BM_illu_strategi
BM_illu_konceptualisering

Hvad er et Content Marketing Roadmap?

Et Content Marketing Roadmap består af en detaljeret plan for, hvad du skal gøre for at opnå flere varme leads, større brand awareness og mere salg, og hvordan du gør det på kortest mulig tid og med mindst mulig investering.

Vi har kørt en lang række store og små virksomheder gennem forløbet over de sidste fem år, og vi står nu med en struktureret og systematisk proces, der virker.

Vores Content Marketing Roadmap fungerer for alle virksomheder, der vil have større succes med content marketing.

Det er et godt match for virksomheder, der leder efter en klar plan for præcist, hvad de skal gøre for at få succes - og som er parate til efterfølgende at investere de ressourcer, der skal til for at sikre fantastiske resultater på den lange bane. 

Hvorfor skal du vælge vores Content Marketing Roadmap?

Den moderne købsrejse forandrer sig fundamentalt i disse år. Forbrugere - både inden for B2B og B2C - er langt mere digitale, krævende og kritiske. De forventer øjeblikkelig, relevant og værdifuld information gennem hele købsprocessen, og det stiller nye og større krav til marketing-afdelingerne.

Artboard 1

Mange virksomheder ved det godt, men:

De er i tvivl om, hvordan de skal komme i gang, og hvilken proces de skal følge

De ved ikke, hvad det kræver af kompetencer, ressourcer og budget

De mangler buy-in fra topledelsen - og måske resten af organisationen 

Vores Content Marketing Roadmap giver svar på alt det - og mere til.

Hvad indeholder et Content Marketing Roadmap?

Alle virksomheder er forskellige, og derfor vil det præcise indhold i et Content Marketing Roadmap også variere fra case til case. Når det er sagt, så er grundstrukturen i et succesfuldt content marketing-program den samme. Derfor vil et roadmap altid indeholde:

En overordnet vision for projektet og klart definerede mål

En liste med nødvendige kompetencer og ressourcer - interne eller eksterne

En vurdering af det forretningsmæssige potentiale for projektet

Et estimeret budget for, hvad det kræver for at opnå succes

En konkret plan for, hvilke skridt der skal tages i hvilken rækkefølge

Hvad siger de, der har prøvet det?

"Vi vidste, vi ville content marketing-vejen, men ikke hvordan vi skulle komme i gang, og hvad det krævede af budget og ressourcer. Content Marketing Roadmappet gav os lige det overblik, vi havde brug for, og sikrede, at vi opnåede hurtige resultater, da vi først gik i gang. Samtidig var det med til at skabe afgørende buy-in i topledelsen."
1516228255102

Peter Elmvang
Director Marketing and Communication, BEUMER Group

BEUMER Group
“Vi havde brug for at tage det næste skridt på vores content marketing-rejse, men var i tvivl om, hvordan vi skulle gribe det an. Content Marketing Roadmappet gav os klarhed over den proces, vi stod overfor, så vi kunne træffe de rigtige beslutninger. Vi er en kompleks forretning, men hele forløbet med Brand Movers gav os ro i maven.”
1597835397195

Marc Nicholas Bech Fruergaard
Head of Brand, JYSK

JYSK

Brand Movers har hjulpet mange virksomheder som din

Vi har arbejdet med alt fra små start-ups til multinationale selskaber gennem mere end ti år, og vores strukturerede og gennemtestede processer virker i alle brancher.

ege_logo_black
Satair
Velux
Beumer
Nets_Logo_Black_RGB
Dfds

Ved at indgå et samarbejde med os, får I sparring og rådgivning fra landets mest prisvindende content marketing-bureau. Vi har vundet det uofficielle VM, Content Marketing Awards i USA, som det eneste bureau i Danmark - to gange.

Ud over det afholder vi landets største konference om emnet, Clever Content Conference og The Edge. Vi udgiver hvert år et væld af artikler, e-bøger og den førende industi-analyse, Content Marketing i Danmark, ligesom vi har afholdt foredrag om emnet på konferencer i mere end tyve lande.

Hvad koster din genvej til succes?

Det får du med et Content Marketing Roadmap

Scope workshop - Værdi 12.000 kr.
Marketing audit - Værdi 20.000 kr.
Roadmap rapport - Værdi 20.000 kr.

Samlet værdi = 52.000 kr.

Lige nu får du dit Content Marketing Roadmap til kun 9.995 kr.

✔ Du løber ingen risiko (Hvis du ikke er tilfreds med resultatet, tilbyder vi en 100% pengene-retur-garanti)

Sådan fungerer det

1

Homework

I udfylder et spørgeskema og giver adgang til diverse online-tjenester samt sender os relevant materiale.

2

Workshop

Vi definerer sammen præcis hvilke problemer, der skal løses eller potentiale, der skal indfries, og hvilken vej vi skal gå.

3

Audit

Vi gennemgår jeres tekniske set-up, kompetence-niveau, ressourcer, platforme og performance.

4

Rapport

På mødet gennemgår vi rapporten og vores anbefalinger til, hvordan du kommer videre.

Jeg vil gerne vide, hvordan min virksomhed kan få succes med Content Marketing Roadmap

Udfyld formularen herunder. Så hører du fra en af vores dygtige konsulenter.