Roadmappet er designet til at hjælpe din virksomhed med at få overblik over, hvad det kræver at nå jeres mål med content marketing.
Et Content Marketing Roadmap består af en detaljeret plan for, hvad du skal gøre for at opnå flere varme leads, større brand awareness og mere salg, og hvordan du gør det på kortest mulig tid og med mindst mulig investering.
Vi har kørt en lang række store og små virksomheder gennem forløbet over de sidste fem år, og vi står nu med en struktureret og systematisk proces, der virker.
Vores Content Marketing Roadmap fungerer for alle virksomheder, der vil have større succes med content marketing.
Det er et godt match for virksomheder, der leder efter en klar plan for præcist, hvad de skal gøre for at få succes - og som er parate til efterfølgende at investere de ressourcer, der skal til for at sikre fantastiske resultater på den lange bane.
Den moderne købsrejse forandrer sig fundamentalt i disse år. Forbrugere - både inden for B2B og B2C - er langt mere digitale, krævende og kritiske. De forventer øjeblikkelig, relevant og værdifuld information gennem hele købsprocessen, og det stiller nye og større krav til marketing-afdelingerne.
Mange virksomheder ved det godt, men:
De er i tvivl om, hvordan de skal komme i gang, og hvilken proces de skal følge
De ved ikke, hvad det kræver af kompetencer, ressourcer og budget
De mangler buy-in fra topledelsen - og måske resten af organisationen
Vores Content Marketing Roadmap giver svar på alt det - og mere til.
Alle virksomheder er forskellige, og derfor vil det præcise indhold i et Content Marketing Roadmap også variere fra case til case. Når det er sagt, så er grundstrukturen i et succesfuldt content marketing-program den samme. Derfor vil et roadmap altid indeholde:
En overordnet vision for projektet og klart definerede mål
En liste med nødvendige kompetencer og ressourcer - interne eller eksterne
En vurdering af det forretningsmæssige potentiale for projektet
Et estimeret budget for, hvad det kræver for at opnå succes
En konkret plan for, hvilke skridt der skal tages i hvilken rækkefølge
Peter Elmvang
Director Marketing and Communication, BEUMER Group
Marc Nicholas Bech Fruergaard
Head of Brand, JYSK
Vi har arbejdet med alt fra små start-ups til multinationale selskaber gennem mere end ti år, og vores strukturerede og gennemtestede processer virker i alle brancher.
Ved at indgå et samarbejde med os, får I sparring og rådgivning fra landets mest prisvindende content marketing-bureau. Vi har vundet det uofficielle VM, Content Marketing Awards i USA, som det eneste bureau i Danmark - to gange.
Ud over det afholder vi landets største konference om emnet, Clever Content Conference og The Edge. Vi udgiver hvert år et væld af artikler, e-bøger og den førende industi-analyse, Content Marketing i Danmark, ligesom vi har afholdt foredrag om emnet på konferencer i mere end tyve lande.
Det får du med et Content Marketing Roadmap
Scope workshop - Værdi 12.000 kr.
Marketing audit - Værdi 20.000 kr.
Roadmap rapport - Værdi 20.000 kr.
Samlet værdi = 52.000 kr.
Lige nu får du dit Content Marketing Roadmap til kun 9.995 kr.
✔ Du løber ingen risiko (Hvis du ikke er tilfreds med resultatet, tilbyder vi en 100% pengene-retur-garanti)
I udfylder et spørgeskema og giver adgang til diverse online-tjenester samt sender os relevant materiale.
Vi definerer sammen præcis hvilke problemer, der skal løses eller potentiale, der skal indfries, og hvilken vej vi skal gå.
Vi gennemgår jeres tekniske set-up, kompetence-niveau, ressourcer, platforme og performance.
På mødet gennemgår vi rapporten og vores anbefalinger til, hvordan du kommer videre.
Udfyld formularen herunder. Så hører du fra en af vores dygtige konsulenter.