Noget af stor betydning

Fortæl læseren noget mere

Overskriften og underoverskriften fortæller os, hvad du har at tilbyde, og formularens overskrift afslutter dealen. Her kan du forklare, hvorfor dit tilbud er så godt, at man bare må udfylde formularen.

Husk:

  • Punktform er godt
  • til klart og tydeligt at forklare fordelene, og
  • på den måde forvandle besøgende til mulige kunder.
act-sample-bg21.jpg

koncepter

Koncepter er det greb, der gør bloggen eller indholdet til jeres.

Kontakt os nu

Gør indholdet til jeres.

Gør produktionen mere effektiv.
Og indholdet mere interessant og fængende.

Mange virksomheder har en blog. Mange virksomheder skriver artikler eller producerer videoer. Men kun din virksomhed har jeres blog. Kun din virksomhed skriver jeres artikler eller producerer jeres videoer.

Koncepter er det greb, der gør bloggen eller indholdet til jeres. Det er jeres garanti mod at blive en del af den underskov af generisk og uengagerende indhold, som fylder mere og mere online.    

Konceptet giver genkendelighed til jeres indhold. Konceptet er den metode, der gør produktionen af jeres indhold mere effektiv. Konceptet sørger for, at jeres indhold bliver interessant og fængende og samtidig lever op til jeres strategiske målsætninger.

Vi udvikler koncepter for:

  • Blog
  • Artikler
  • Magasiner
  • Podcast
  • Video (taktiske, strategiske og operationelle)
  • Nyhedsbrev
  • Infografik
  • E-bøger
  • Topic clusters
  • They ask, you answer-artikler
  • Native advertising
  • Lead nurturing-kampagner
  • Interaktivt indhold

Og meget mere.

Vores koncepter sætter altid flueben ved tre punkter:

Kreativitet: Uanset formatet har vi brug for den gode historiefortælling. Formidling af viden skal være så fængende og originalt, at det gør indtryk på modtageren.

Effektivitet: Vi ved, at I har travlt. Og der er som regel en eller anden restriktion på ressourcerne. Vi udvikler koncepter, som er til at arbejde med. Både i forhold til tid og penge.

Skalerbarhed: Når I skruer op for mængden af indhold, må konceptet ikke miste kvalitet. Vores tommelfingerregel: Et koncept skal kunne bære minimum 50 stykker indhold. Ellers er det ikke et koncept. 

Efter vi har udviklet de fede koncepter, er det endelig tid til at komme ud over rampen. Det er øjeblikket, vi har har ventet på!

Jeres nye content marketing-strategi skal implementeres.

Læs mere om implementering her.

Jesper Laursen
Jesper Laursen
CEO

Er du klar til at tage næste skridt? Lad os tale

Lad os tale sammen, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Brand Movers kan hjælpe jer i gang med content marketing.