Noget af stor betydning

Fortæl læseren noget mere

Overskriften og underoverskriften fortæller os, hvad du har at tilbyde, og formularens overskrift afslutter dealen. Her kan du forklare, hvorfor dit tilbud er så godt, at man bare må udfylde formularen.

Husk:

  • Punktform er godt
  • til klart og tydeligt at forklare fordelene, og
  • på den måde forvandle besøgende til mulige kunder.
act-sample-bg21.jpg

Platforme. Processer. Mennesker.

Når det hele spiller sammen, ser I forskellen.

Kontakt os nu

Klar. Parat. Action. 

Alt det, der skal til, inden I kan trykke på launch-knappen.
Brand Movers guider jer hele vejen.

Hos Brand Movers har vi udviklet vores egen model for, hvordan organisationer bedst og mest effektivt implementerer en vidtrækkende content marketing-strategi.

Strategien er baseret på flere års erfaringer med content marketing, og hvordan virksomheder får mest muligt ud af deres content marketing-budget. Det handler dybest set om at få styr på de tre P'er:   

Platforms. Processes. People. 

Platform, Proces, People

Platforms:  Website, blog, accounts og systemer. Alt skal være oprettet og klart. Platforms udgør jeres base for content marketing. 

Processes:  Med de rigtige flows, automatiseringer og metoder opnår I de bedste resultater med content marketing. Både i dag og på den lange bane. Processes som indfrier potentialet i jeres organisation og sikrer, at I kommer i mål med jeres KPI'er. 

People: Måske jeres allervigtigste ressource. Uddannelse og oplæring af ansatte, så de kan eksekvere deres opgaver på højeste niveau.

Vi tør godt at garantere, at hvis I har styr på de tre P'er, har I også succes med content marketing. Derfor er det en sindssygt spændende opgave for Brand Movers at hjælpe vores kunder med at få alle tre dele up to speed og klar til at spille sammen. 

Playbook: Manualen til jeres content marketing 

Summen af platforms, processes og people er jeres nye content marketing-playbook. Også kendt som: Det fjerde p!

Hvis de tre p'er var en rumraket, så er playbooken jeres manual til flyve den. Med playbooken i hånden kan I eksekvere jeres strategi og få maksimalt udbytte af værktøjerne fra implementeringsfasen.

Eksempler på hvad en playbook kan indeholde: 

  • Beskrivelse af KPI'er 
  • Beskrivelse af alle projektets platforme
  • Beskrivelse af alle projektets formater
  • Vejledning til værktøjer, herunder SEO og automatiserings-værktøjer
  • Systemer for afrapportering 
  • Plan for faste møder mellem kunden og Brand Movers

Brand Movers udformer playbooken efter kundens behov, men den er altid konkret og handlingsanvisende. Og vi eller I eller os sammen er nu klar til at eksekvere på content marketing-indsatsen.

Læs mere om eksekvering her. 

JesperLaursen
Jesper Laursen
CEO

Er du klar til at tage næste skridt? Lad os tale

Lad os tale sammen, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Brand Movers kan hjælpe jer i gang med content marketing.