Noget af stor betydning

Fortæl læseren noget mere

Overskriften og underoverskriften fortæller os, hvad du har at tilbyde, og formularens overskrift afslutter dealen. Her kan du forklare, hvorfor dit tilbud er så godt, at man bare må udfylde formularen.

Husk:

  • Punktform er godt
  • til klart og tydeligt at forklare fordelene, og
  • på den måde forvandle besøgende til mulige kunder.

Brand Movers søger paid media-specialist

Kan du optimere paid media-aktiveringen af content marketing bedre end de fleste?

Vi leder efter en Paid Media Specialist, som kan hjælpe med at bygge, styre og rapportere på kunders paid media-projekter - både kampagne-baserede og løbende programmer.

Vi har content i kernen af det, vi laver, men der vil også være mere klassisk performance marketing i stillingen.

Det her skal du lave

  • Hjælpe med aktivering, optimering og rapportering af kampagner på tværs af paid media platforme som Facebook, LinkedIn og Google Ads.
  • Arbejde med projektledere, content marketing-specialister, skribenter, video-folk og grafikere for at sikre, at det rigtige budskab bliver leveret til de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt i den rigtige kanal.
  • Komme med gode ideer til, hvordan vores projekter hele tiden kan blive bedre.
  • Bygge relationer med samarbejdspartnere og vendors, så du kan forbedre din performance og udbygge vores ydelser inden for dit område.
  • Have fokus på, hvad der rører sig i industrien og nye muligheder på tværs af paid media økosystemet.
  • Kommunikere din viden både på skrift og i tale til vores kunder, dine kolleger og resten af verden.

Det her skal du (helst) have

  • Mindst 2-3 års erfaring med at køre paid media programmer og kampagner i et bureau eller hos en virksomhed.
  • Forståelse for data-kilder og evnen til at styre dem på tværs af platforme.
    Evnen til at arbejde på adskillige kunder og kampagner på daglig basis uden at miste fokus og overblik.
  • En stærk forståelse for digital (content) marketing best practises og kampagnestrukturer på paid media.
  • Lyst til at modtage feedback og samtidig være proaktiv ifht. at sikre mest mulig succes for vores kunder.
  • Stærke faglige kompetencer men også en stærk lyst til konstant at udvikle dig, så du (for)bliver den bedste på dit felt.
  • Forståelse for værdiskabende content og ikke kun annoncer og reklamer.

Det her får du til gengæld hos os

  • Søde, sjove og dygtige kolleger, som glæder sig til at lære netop dig at kende.
  • God frokostordning og endnu bedre kaffe, frugt, fredagsbar, bordtennis, julebingo, cocktailkurser m.m.m.
  • Faglige udvikling gennem kurser, konferencer, og hvad du ellers har brug for for at blive endnu dygtigere, end du allerede er.
  • Fede, ambitiøse kunder og projekter både i Danmark og internationalt.
  • Lækkert, nybygget kontor i Carlsbergbyen kombineret med mulighed for hjemmearbejde (også når Corona-røvhullet forsvinder).
  • Løn efter kvalifikationer, pension, privat sygeforsikring, Macbook og iPhone.

Hvem er Brand Movers?

Brand Movers er et content marketing-bureau med speciale i at få virksomheder til at vokse ved hjælp af digitale content-løsninger, der gør en reel og positiv forskel for modtageren.

Vi kombinerer video, tekst og grafiske løsninger med webudvikling, marketing automation, social media og digital annoncering.

Vi har rødder i journalistikken og blev i 2012 født som en søster til det journalistiske produktionsselskab Media Movers. I dag tæller vores kunder både store og mellemstore danske og internationale virksomheder som VW, DFDS, Santander Consumer Bank, Coloplast, JYSK, Satair, BEUMER GROUP og Ege Carpets.

Sådan søger du

Send en kort motiveret ansøgning samt CV til career@brandmovers.dk. Ansøgningsfristen er 28. februar 2022, men vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi finder den helt rigtige kandidat.

Har du spørgsmål til jobbet, er du mere end velkommen til at kontakte COO Lars Damgaard Jensen på 6167 9561 eller lars@brandmovers.dk.

Om Brand Movers

Clean & Elegant
Fully Responsive

Brand Movers er et hurtigt voksende digitalt marketing-bureau med rødder i journalistikken.

Vi er Børsens Gazeller i både 2017, 2018 og 2019. Vi bruger data og gode historier til at tiltrække, engagere, konvertere og henrykke potentielle og eksisterende kunder – for vores kunder.