Brand Movers står på skuldrene af journalistiske kerneværdier og er drevet af et analytisk mindset, videbegær og handling. Vi er Danmarks førende og mest ambitiøse content marketing-bureau.
Vores kerneydelse til vores kunder er at skabe nye bæredytige kunderelationer, men vores vigtigste værktøj? Det er jeres historier. Vi glæder os til at fortælle dem.
Vi revolutionerer marketing. Vi laver marketing baseret på data. Marketing som gør indtryk og flytter modtageren. Vores mission på tre ord? Marketing med mening.
Ordentlige, empatiske, proaktive, indsigtsfulde og udfordrende.
Kerneværdier, virksomhedsværdier eller brandværdier. Mange virksomheder har værdier - og det har vi også. Men hvad skal du bruge dem til?
For os er vores værdier en forpligtelse over for dig. Det er vores garanti til dig, at vi er ordentlige, empatiske, proaktive, indsigtsfulde og udfordrende.Når du samarbejder med Brand Movers, er en aftale en aftale. Vi er ærlige og lover ikke mere, end vi kan holde. Det gælder altid, at uanset hvem vi arbejder sammen med, så kan vi se os selv og vores kunder i øjnene. Derfor har vi heller aldrig noget at skjule, og vi kan praktisere en høj grad af gennemsigtighed i samarbejdet med vores kunder.
I den anden ende sidder altid et menneske. Uanset hvem vi arbejder for, og uanset hvad vi producerer, så er modtageren et menneske, som vi skal være i stand til at forstå. Er vi ikke i stand til at forstå, er vi heller ikke i stand til at lave det stykke indhold eller den strategi, som I har brug for. Vi ved, at evnen til at forstå jeres kunder, er selve grundlaget for vores forretning.
Vi er et team bestående af initiativrige fagnørder. Vi sætter en ære i at matche store ambitioner med tilsvarende handlekraft. Vi er optimister - og vi tror på, at dem, der tør og gør, bliver belønnet. Altid.
Vi er påpasselige med at overvurdere kvaliteten af vores mavefornemmelser. (Næsten) Alting, vi laver, er baseret på data eller knowhow. Vi ved godt, at det er erfaringer og viden, der distancerer Brand Movers fra vores konkurrenter. Ikke et eller andet magic touch.
For at kunne udfordre vores kunder er vi nødt til konstant at udfordre os selv. Vi opererer ud fra det princip, at alle resultater er trædesten for noget nyt og bedre. Vi er notorisk nysgerrige og samtidig kritiske overfor den måde, vi arbejder på.
Her er vi så. Teamet. Du er altid velkommen til at sende en mail.
Vi skrives ved!
jesper@brandmovers.dk
lars@brandmovers.dk
trine@brandmovers.dk
Lad os tale sammen, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Brand Movers kan hjælpe jer i gang med content marketing.