https://www.brandmovers.dk/hubfs/website/video/website_bg.mp4

vi er Brand Movers

Vi brænder for at fortælle jeres historier, så jeres kunder bliver engagerede,
og så de føler og synes og gør det, I gerne vil have dem til.

Vi er ikke som de andre ...

Brand Movers står på skuldrene af journalistiske kerneværdier og er drevet af et analytisk mindset, videbegær og handling. Vi er Danmarks førende og mest ambitiøse content marketing-bureau.

Vores passion

Vores kerneydelse til vores kunder er at skabe nye bæredytige kunderelationer, men vores vigtigste værktøj? Det er jeres historier. Vi glæder os til at fortælle dem.

Vores mission

Vi revolutionerer marketing. Vi laver marketing baseret på data. Marketing som gør indtryk og flytter modtageren. Vores mission på tre ord? Marketing med mening.

Vores kerneværdier.

Ordentlige, empatiske, proaktive, indsigtsfulde og udfordrende.

Vores 5 værdier

Kerneværdier, virksomhedsværdier eller brandværdier. Mange virksomheder har værdier - og det har vi også. Men hvad skal du bruge dem til?

For os er vores værdier en forpligtelse over for dig. Det er vores garanti til dig, at vi er ordentlige, empatiske, proaktive, indsigtsfulde og udfordrende.

Vi er ordentlige

Når du samarbejder med Brand Movers, er en aftale en aftale. Vi er ærlige og lover ikke mere, end vi kan holde. Det gælder altid, at uanset hvem vi arbejder sammen med, så kan vi se os selv og vores kunder i øjnene. Derfor har vi heller aldrig noget at skjule, og vi kan praktisere en høj grad af gennemsigtighed i samarbejdet med vores kunder.

Vi er empatiske

I den anden ende sidder altid et menneske. Uanset hvem vi arbejder for, og uanset hvad vi producerer, så er modtageren et menneske, som vi skal være i stand til at forstå. Er vi ikke i stand til at forstå, er vi heller ikke i stand til at lave det stykke indhold eller den strategi, som I har brug for. Vi ved, at evnen til at forstå jeres kunder, er selve grundlaget for vores forretning.

Vi er proaktive

Vi er et team bestående af initiativrige fagnørder. Vi sætter en ære i at matche store ambitioner med tilsvarende handlekraft. Vi er optimister - og vi tror på, at dem, der tør og gør, bliver belønnet. Altid.

Vi er indsigtsfulde

Vi er påpasselige med at overvurdere kvaliteten af vores mavefornemmelser. (Næsten) Alting, vi laver, er baseret på data eller knowhow. Vi ved godt, at det er erfaringer og viden, der distancerer Brand Movers fra vores konkurrenter. Ikke et eller andet magic touch.

Vi er udfordrende

For at kunne udfordre vores kunder er vi nødt til konstant at udfordre os selv. Vi opererer ud fra det princip, at alle resultater er trædesten for noget nyt og bedre. Vi er notorisk nysgerrige og samtidig kritiske overfor den måde, vi arbejder på.

Vi har taget a-holdet med

Her er vi så. Teamet. Du er altid velkommen til at sende en mail.
Vi skrives ved!

Jesper Laursen
Jesper Laursen
CEO

jesper@brandmovers.dk

Lars Damgaard
Lars Damgaard Jensen
COO

lars@brandmovers.dk

Ann-Kathrine Christensen
Ann-Kathrine Christensen
Head of Paid Media
Claus
Claus Bach Jensen
Senior Account and Performance Manager
Alexander Aude
Alexander Aude
Head of Video and Creative Producer
alexander.aude@brandmovers.dk
Alexander
Alexander Højfeldt Lund
Head of Writing and Editor
alexander@brandmovers.dk
Janine Ford
Janine Ford
Editor
Jeffrey Scott Stratton
Strategic Director
Anders Engbjerg Vinderslev
Anders Engbjerg Vinderslev
Editor
anders@brandmovers.dk
Trine-1
Trine Münster-Swendsen
Graphic Designer & Team Lead

trine@brandmovers.dk

Pauline Schiøler
Pauline Schiøler
Graphic Design Intern
Lasse Ancher
Lasse Ancher
Creative & Cinematographer
lasse@brandmovers.dk
Kirstin Vang
Kirstin Vang
Creative Producer
emma-andersen
Emma Lyngsø Andersen
Performance Manager
Amalie Holm
Amalie Holm
Senior Account Manager
Ole Gregersen
Ole Gregersen
Conversion Specialist

Er du klar til at tage næste skridt?
Lad os tale!

Lad os tale sammen, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Brand Movers kan hjælpe jer i gang med content marketing.