Sæt turbo på din marketing og leadgenerering med HubSpot.
PS: Har du allerede HubSpot? Få et gratis HubSpot audit
Brand Movers er et af de få danske bureauer,
der er certificeret HubSpot Platinum-partner.
Inbound marketing, som er en underkategori af content marketing, handler om at tiltrække potentielle kunder til dit website, konvertere dem først til abonnenter og siden til leads. Undervejs skal I gerne indsamle relevante data, så I som marketers kan klæde salgsafdelingen meget bedre på til at gøre resten af arbejdet.
For at eksekvere en inbound content marketing-strategi, der fører potentielle kunder hele vejen gennem købsrejsen, har I brug for marketing automation-platformen HubSpot.
HubSpot er en marketing-platform, der er skræddersyet til at sætte turbo på jeres inbound marketing. Det betyder, at I kun skal bruge én platform til at eksekvere hele jeres inbound marketing-strategi.
Ved at samle det hele marketingindsatsen på én platform, binder I også data sammen, så I får et 360 graders perspektiv på jeres potentielle kunder.
HubSpot rummer alle de værktøjer, I har brug for, for at få dine besøgende hele vejen gennem tragten og komme ud på den anden side som brandvarme leads.
Med HubSpot får I endda gratis adgang til deres CRM, der allerede er integreret med marketing-platformen. Det sikrer en gnidningsløs integration mellem marketing- og salgsafdelingerne.
HubSpot-platformen indeholder blandt andet:
1. Starter
Starter kan være oplagt til at prøve systemet af. Versionen har dog mange begrænsninger – for eksempel mangler marketing automation og lead nurturing.
2. Professional
Den mest populære udgave, der passer til de fleste mellemstore organisationer. Her får I alt, hvad I behøver, for at lave inbound marketing til UG.
3. Enterprise
De fleste kan klare sig med Pro-versionen. Men Enterprise-versionen giver blandt andet adgang til at bruge platformen på flere forskellige domæner.
Lad os tale sammen, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Brand Movers kan hjælpe jer i gang med marketing automation.