Får I nok ud af jeres annoncering på Facebook?

 

Den organiske rækkevidde på Facebook er lavere end nogensinde, og alt tyder på, at den blot vil blive ved med at falde. Derfor er annoncering en uundgåelig del af virksomhedens tilstedeværelse på Facebook, faktisk den vigtigste del.

Vi synes, det er synd, at alt for mange virksomheder ikke nyder godt af det fulde potentiale af annoncering på Facebook. Derfor vil vi gerne vise jer, hvordan I kan gøre det lidt bedre.

Det kan være, I er usikre på, hvordan man kommer i gang, eller hvad værdien af annoncering på Facebook er. Det kan også være, at I bare gerne vil have større indblik i, hvad jeres bureau bruger penge på. Det kan også være, I går med planer om at in-house jeres betalte distribution på de sociale medier. Hvad enten I har et bureau til at styre jeres annoncering, eller I sidder opgaven in-house, så giver vores workshop et godt indblik i, hvad annoncering på Facebook indebærer.

Indhold i workshoppen

Workshoppen har til formål at give en introduktion til Facebook Business Manager og de værktøjer, der vil være relevante for lige præcis jeres virksomhed. Vi kommer også ind på Best Practice for social content generelt og eksempler på godt content, der rykker lige nu.

Workshoppen vil blandt andet indeholde:

  • Baggrund for annoncering på Facebook.
  • Oversigt over værktøjerne i Facebook Business Manager.
  • Facebook Pixel – hvad er det, hvad kan I bruge den til, og hvordan implementerer I den på jeres side.
  • Målgrupper – både en oversigt over mulighederne og en how-to.
  • Power Editor – Facebooks annonceringsværktøj. I lærer at droppe Boost-knappen og bruge Power Editor, så I kan få meget mere ud af jeres annonceringskroner.
  • Ads Manager – Rapportering. Hvordan finder I jeres resultater, og hvad I skal bruge dem til.

Hvad kan I bruge workshoppen til?

Når I går fra denne workshop, vil I være i stand til at få det bedste ud af jeres annoncering på Facebook. I vil se Facebook annoncering som et værktøj til at få flere kunder fremfor en tidsrøver og kilde til frustration. Du lærer med andre ord, hvordan du får det rigtige budskab foran de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt.

Underviser

Mikkel Kruse er Head of Paid Distribution hos Brand Movers. Han har flere års erfaring med at lede Paid Social kampagner for flere større kunder i hele Norden. Han har tidligere været ansat på både mediebureau og PR bureau, hvilket har givet en bred erfaring med flere forskellige marketing og kommunikationsdiscipliner. Mikkel har en kandidat i virksomhedsledelse med speciale i sociale medier og har arbejdet med sociale medier i mange år. Denne baggrund har givet ham et “Social First” mindset.

Praktisk Info

Workshoppen bliver designet i samarbejde med den enkelte virksomhed, så den passer præcis til jeres behov. Vi er overbeviste om, at man lærer bedst ved at prøve selv, og derfor indeholder workshoppen en blanding af præsentation og praktiske øvelser.

Vi kommer ud til jer og skal blot bruge en skærm til præsentation. Derudover vil vi anbefale, at så mange som muligt har deres egen computer med, så det er muligt for hver deltager at lave de praktiske øvelser selv.

Workshoppen koster fra 20.000,- ekskl. moms. Den endelige pris afhænger af antallet af deltagere, geografisk placering og jeres konkrete behov, som workshoppen kan tage udgangspunkt i.

”Vi har længe gået med et ønske om, at flytte mere og mere af vores markedsføring over på de sociale medier, og særligt Facebook. Vi har før været til stede på Facebook men aldrig helt fået udnyttet mediets sande potentiale, så vi kontaktede Brand Movers. Mikkel formåede at præsentere diverse muligheder i et indbydende miljø hvor der var stor opmærksomhed på at vi forstod og ikke kun hørte hvad han sagde. Vi kan nu se en mærkbar udvikling i effekten af vores annoncer og vil klart anbefale workshoppen.”

Arne ReinholdEjendomsmægler MDE, Indehaver, EDC Selandia Ringsted

Kontakt os gennem nedenstående formular og lad os tage et kig på, hvordan vores workshop kan hjælpe jer.