act-sample-bg21.jpg

vores Priser

Hvad skal et bureau egentlig fortælle om sine priser?
Her er vores bud.

Kontakt os nu

Hvad koster det?

Rigtige, realistiske beløb fra vores verden.

Hvordan ville du have det, hvis du gik ned i supermarkedet, og alle priserne var væk? Hvis du ikke kunne finde ud af, hvad en pakke hamburgerryg kostede? Hvis prisen på en pose kartofler var hemmelig?

Det ville ikke være særlig rart, vel?

Alligevel er det overvældende, hvor mange virksomheder (og ikke kun bureauer), der rent faktisk ikke fortæller om deres priser på deres website.

De fleste har tilsyneladende en mere eller mindre god grund til at holde priserne tæt til kroppen.

Det kan være, at de mener, priserne skal være hemmelige, så konkurrenterne ikke opdager, at de varierer fra kunde til kunde. Eller måske er virksomheden bange for at skræmme kunderne væk med en for høj pris.

Og vi har da bestemt også nogle af de samme overvejelser. For en pris er ikke bare en pris.

Hvad koster et hus f.eks.? Hvad koster en it-løsning? Hvad koster en video? Videoen er jo billigere, hvis det blot er direktøren foran et kamera, men den er væsentlig dyrere, hvis vi skal bruge pyroteknik.

Vi deler Brand Movers' priser med jer

Men der er jo sådan set ikke noget at frygte.

Dine (og vores egne for den sags skyld) konkurrenter kender allerede priserne – sådan nogenlunde i hvert fald. Og hvis potentielle kunder bliver skræmt væk af priserne, er de alligevel ikke et godt match for jer. I risikerer at spilde en masse tid, inden I når til den fælles erkendelse, at de havde en urealistisk idé om, hvad I kostede.

Omvendt så kan I jo også risikere, at kunden aldrig overvejer jer, fordi I netop ikke skriver noget om jeres priser – eller at priserne er uigennemskuelige.

Derfor har vi valgt at dele vores priser med jer. Så godt vi kan. For priserne afhænger af forskellige faktorer (måske ikke lige pyroteknik). Dem prøver vi at gennemgå på denne side.

Hvad koster content marketing?

Svaret er, at content marketing koster så meget eller så lidt, som du vil have det til at koste. Men for os handler priser om det rigtige match.

Hvis du skal bruge tre artikler, er det smartere at hyre en freelancer. Det er bedre og billigere for jer, for i det tilfælde har I slet ikke brug for det apparat, Brand Movers kan tilbyde.

Vi tror også på, at content marketing skaber værdi over tid. Til gengæld er det en investering, der bliver ved med at give. Så hvis I kun har budget til en enkelt kampagne, der løber en måned, så skal I også vælge nogle andre end os.

Hvad er ROI på content marketing?

Hos Brand Movers har vi den filosofi, at vores kunder skal have mest muligt ud af de penge, de bruger på projektet hos os. Det betyder også, at jeres penge er vores penge. Vi bruger dem for jer, som kom de fra vores egne lommer. Når vi har aftalt et beløb, så holder vi os til det – medmindre i selvfølgelig pludselig skal bruge pyroteknik.

Men hvordan måler vi så ROI på jeres content marketing-indsats? Sandheden er, at det kræver tålmodighed. Content marketing er en langsigtet investering, og det tager ofte måneder, før man kan lave en reel beregning af ROI. Men en fejl virksomheder ofte begår er, at de holder op for tidligt. Alt under seks til ni måneder er meningsløst, for nok kan man høste quick wins, men de rigtige resultater tager tid at skabe.

Hvad koster content marketing hos Brand Movers?

Ja, ok. Nu har vi vist taget de forbehold, vi kan tage. Nu skal vi nok prøve at være lidt mere specifikke. Herunder har vi delt priserne op i fire underkategorier.

Retainer-aftale på content eller inbound marketing

På content marketing-projekter, der indeholder både strategisk sparring, rapportering, content produktion, SEO, video og betalt distribution kan prisen lande på en million kroner. Mindre retainer-aftaler, hvor vi f.eks. kun varetager Hubspot-implementering og hjælper virksomheden med selv at eksekvere og derfor producerer mindre indhold evt. på ad hoc basis, kan begynde fra 20.000 kr om måneden og opefter.

Content marketing strategi, konceptualisering og implementering

En strategi hos Brand Movers kan koste fra 100.000 kr og op til 500.000 kr. Prisen afhænger af omfanget af arbejdet, der skal udføres. Skal vi f.eks. analysere otte målgrupper i otte forskellige lande, er det selvsagt mere indviklet og tidskrævende end at analysere én målgruppe i ét land.

Udvikling af content hub

En content-hub er der, hvor jeres content lever og bor. Nogle virksomheder har en i forvejen, andre skal have lavet en. Hos Brand Movers koster design og frontend-udvikling af en content hub på HubSpot mellem 50.000 og 100.000 kr.

Content produktion

Her hos Brand Movers ser vi os selv som værende - ja - ret skarpe til at lave indhold. Og vi har erfaring med at producere rigtig meget forskelligt indhold. Så her gennemgår vi priserne på content produktion:

  • En artikel eller et blogindlæg koster mellem 5.000 og 15.000 kr. Prisen afhænger af, hvor meget research opgaven kræver, hvor mange kilder der skal interviews, omfanget og hvor mange sprog indholdet skal produceres på.
  • En leadgenererende e-bogspakke koster mellem 30.000 og 50.000 kr. Også her er prisen afhængig af, hvor meget research opgaven kræver, hvor mange kilder der skal interviews, omfanget, hvor mange sprog indholdet skal produceres på og hvilke grafiske elementer e-bogen skal indeholde. Læs mere om content produktion her.
  • Video er en svær størrelse at sætte pris på. Vi laver store reklamefilm, der koster sekscifrede beløb, og vi laver videoer til en pris på omkring 5.000 kr. per styk. Det kan f.eks. være interview-videoer, som vi optager i vores eget studie. Så videoer kan altså koste fra 5.000 og opefter. Prisen afhænger af, hvilken type levende billeder din virksomhed har brug for. Den afhænger også af, hvilket udstyr Brand Movers skal bruge til produktionen, hvor mange ansatte der skal bruges, om musikken skal specialproduceres, location, skuespillere og omfang af after effects osv. Læs mere om video marketing her.
Jesper-Laursen
Jesper Laursen
CEO

Er du klar til at tage næste skridt? Lad os tale

Lad os tale sammen, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Brand Movers kan hjælpe jer i gang med content marketing.

Download rapporten

Content Marketing i Danmark 2022

Hvordan opnår du succes med content marketing? Få svaret med vores gratis rapport.

Download rapporten nu
CMDK2022-forside