brand-movers-logo
june-jesper

Webinar

Sådan får B2B-virksomheder mere ud af deres messer

Få best practice og cases, til Brand Movers og Danish Export Association webinar, hvor vi stiller skarpt på, hvordan danske B2B-virksomheder kan få mere ud af deres messeinvestering med digital marketing.

On demand

curve-bg

Messer er det allervigtigste indsatsområde for danske B2B-virksomheder i 2023, men kun halvdelen er tilfredse med det, de får ud af det. 

Vi har i samarbejde med Danish Export Association lavet en undersøgelsen blandt mere end 150 salgs- og marketingansvarlige i B2B eksportvirksomheder. Ifølge undersøgelsen, har 66% af danske B2B-virksomheder messer som deres vigtigste indsatsområde for 2023. 

Men undersøgelsen viser også, hvordan det faktisk kun er halvdelen af virksomhederne, der
oplever, at de opnår deres mål med deltagelsen. Og endnu færre sætter konkrete KPI’er for
indsatsen.

Derfor stiller vi i dette webinar skarpt på, hvordan B2B-virksomheder kan få mere ud af
deres messeinvestering ved at lægge et digitalt marketing-lag hen over indsatsen.

På webinaret får du blandt andet inspiration til:

Hvordan du kan begynde at skabe interesse for jeres stand allerede inden messen
begynder

Hvordan du konkret kan få flere besøgende ved brug af f.eks. geo-targeting

Hvordan du kan vride masser af gode marketing-historier ud af en messe

Hvordan du masserer dine leads efter messen, hvis de ikke allerede har sagt ja til et
møde med jeres sælgere

Udfyld formularen nu, og bliv tilmeldt webinaret om, hvordan du får meget mere ud af din messeinvestering med digital marketing