Webinar
On demand
Vi har i samarbejde med Danish Export Association lavet en undersøgelsen blandt mere end 150 salgs- og marketingansvarlige i B2B eksportvirksomheder. Ifølge undersøgelsen, har 66% af danske B2B-virksomheder messer som deres vigtigste indsatsområde for 2023.
Men undersøgelsen viser også, hvordan det faktisk kun er halvdelen af virksomhederne, der
oplever, at de opnår deres mål med deltagelsen. Og endnu færre sætter konkrete KPI’er for
indsatsen.
Derfor stiller vi i dette webinar skarpt på, hvordan B2B-virksomheder kan få mere ud af
deres messeinvestering ved at lægge et digitalt marketing-lag hen over indsatsen.
På webinaret får du blandt andet inspiration til:
Hvordan du kan begynde at skabe interesse for jeres stand allerede inden messen
begynder
Hvordan du konkret kan få flere besøgende ved brug af f.eks. geo-targeting
Hvordan du kan vride masser af gode marketing-historier ud af en messe
Hvordan du masserer dine leads efter messen, hvis de ikke allerede har sagt ja til et
møde med jeres sælgere