Menu
Book et møde

Lønnet studiejob

Studentermedhjælper til Content Marketing-bureau i København

NB: Stillingen er besat

Brand Movers søger hurtigst muligt en analytisk og sprogligt stærk studentermedhjælper.

Opgaverne

Der er tale om forefaldende opgaver – fx research-opgaver, publicering af indhold, enkel behandling af billeder, video mm.

Lige nu har vi fx et større antal artikler, der skal lægges ind i et nyt CMS. Artikler skal oprettes i systemet og tilføjes copy, billeder og video. Vi sørger for nødvendig instruktion i system og artikel-oprettelse, så du er godt klædt på til opgaven.

Der er tale om 10-20 timer om ugen (fra uge 11-20 gerne 20 timer) med mulighed for at arbejde både fra vores kontor i Carlsberg Byen eller remote. 

Vi leder efter dig, der har

  • 100% styr på det danske sprog og endda kan sætte kommaer nogenlunde korrekt
  • Gode engelske sprogegenskaber i både skrift og tale
  • Mod på alle opgaver - også dem, der måske kan virke ensformige
  • Indset, at djævlen oftest ligger i detaljen og springer ikke over, hvor gærdet er lavest
  • Lyst til at være en del af et dynamisk bureau med kollegaer, der gerne lærer fra sig og nyder hinandens selskab

Hvem er Brand Movers?

Brand Movers er et content marketing-bureau med speciale i at få virksomheder til at vokse ved hjælp af digitale content-løsninger, der gør en reel og positiv forskel for modtageren.

Vi kombinerer video, tekst og grafiske løsninger med webudvikling, marketing automation, social media og digital annoncering.

Vi holder til i spritnye lokaler i Carlsberg Byen, drikker kaffe fra en lækker espressomaskine (propfyldt med italienske bønner) og har et killer festudvalg, der ofte arrangerer fredagsbar og fester.

Hvis det lyder som noget for dig, så send hurtigst muligt 4-5 linjer om dig selv samt et cv til lars@brandmovers.dk. Skriv "Studiejob" i emne-feltet :-)

Om Brand Movers

Clean & Elegant
Fully Responsive

Brand Movers er et hurtigt voksende digitalt marketing-bureau med rødder i journalistikken.

Vi er Børsens Gazeller i både 2017, 2018 og 2019. Vi bruger data og gode historier til at tiltrække, engagere, konvertere og henrykke potentielle og eksisterende kunder – for vores kunder.